poniedziałek, 2 maja 2016

Znienawidzicie mnie XD (+ niespodzianka dla Potterheads)

Heeej, koty :D
Nawaliłam na całej linii, i to serio. Napisałam, że wracam, ale dodałam jeden rozdział i co, i dupa... Mam tylko 1/3 rozdziału 47 i za Chiny nie potrafię go skończyć. Nie mam po prostu już pomysłów na niego! To mnie powoli zaczyna przerażać.
   Postanowiłam więc spróbować czegoś nowego, żeby się odblokować. Mam nadzieję, że to pomoże...
STWORZYŁAM NOWEGO BLOGA!
Nie o R5, nie o siostrach Marano, czy o kimś z tego otoczenia.
To raczej coś dla fanów HARRY'EGO POTTERA.
Mam mnóstwo pomysłów z tym związanych. Przede wszystkim główną bohaterką będzie córka Lorda Voldemorta. Jedna z dwóch potomków, ale co się stało z drugim?...


W wyniku jednego wielkiego podstępu Layla na trzy lata trafiła w okropne miejsce... Jednak, kiedy niebezpieczeństwo wzrasta, opiekun wysyła ją na czwarty rok do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Czy poradzi sobie wśród tych wszystkich ciekawskich spojrzeń? Czy ktoś odkryje prawdę o jej przeszłości? Czy ktoś zdradzi jej tajemnicę?

Zapraszam wszystkich fanów HP i nie tylko!!! :)
 
~~ Klaudia ~~

1 komentarz:

  1. Nie, nie ,nie !!!!!! Nie możesz nie ten blog to cudo czemu nieeee!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń